Midnight sun second hand market – AVTAL OCH KÖPVILLKOR

AVTAL OCH KÖPVILLKOR

Incheck och platsutdelning sker dag 1. Tillgång till att köra in och ut på området sker före och efter givna försäljningstider. 18 års åldersgräns för att boka plats.

LEVERANS AV BILJETT

Vid köp av plats på vår hemsida så levereras en digital bekräftelse till den e-postadress du angav vid köpet. Om du inte har mottagit e-post med bekräftelse inom 24 timmar efter genomfört köp (dubbelkolla alltid skräpposten) kan du kontakta oss på Tel: 070-256 99 99

INSTÄLLDA EVENEMANG

Om evenemanget inte kan genomföras av någon anledning så kan evenemanget behöva byta datum eller ställas in. Vid dessa tillfällen kontaktas alla kunder med information med så god framförhållning som möjligt. I denna information framgår det om nytt datum är aktuellt för genomförandet eller om evenemanget blir inställt. Vid extremt dåligt väder kan evenemanget flyttas till lokal, dock ändras försäljningstiderna. Vid sådan händelse kommer ni att bli kontaktade med information.

Följande gäller vid inställt evenemang:

Vid ersättningsevenemang gäller din ursprungsbokning och ingen ersättning eller återbetalning är aktuellt. Om det ej genomförs ett ersättningsevent på nytt datum så avbokas din beställning automatiskt och du kommer att få återbetalning på hela beloppet. Om återbetalning ej skett kontaktar du oss på kontakt@eventrum.se och ange: Namn och ordernummer.

6 månader efter inställt evenemang kan du inte ansöka om ersättning.

ÅTERBETALNING

Vi återbetalar endast biljetter vid inställt evenemang och inget ersättningsevenemang planeras.